Juhász-Kiss Sándor az üzlet vezetője elmondta, nagyon örül, hogy részt vehettek partnerként ebben a sikeres játékban, személy szerint ugyan nem szavazott, de kollegái leadták voksukat a számukra legkedvesebb tanárra. A 40 ezer forintos fődíjat az üzletben bármire elköltheti a nyertes, akár új előfizetés mellé telefont, de kártyás készüléket is tudnak ajánlani, hiszen most különösen nagy a választék T-Mobile-éknál.
A játék másik támogatója Szabó Mihály, a Napfényfürdő Aquapolis Szeged ügyvezetője sem érkezett üres kézzel, egy családi belépővel lepte meg a nyertest, és kérte mindenképpen számoljanak be az ott tapasztalt élményeikről. Kovácsné itt elmondta, ő még nem, de gyermekei már élvezettel használták a fürdő szolgáltatásait. Szabó Mihály még hozzátette, nagyon jó visszajelzéseket kaptak, és örömmel vettek részt ők is játékban, hiszen szükség van az ilyen reklámra, és ez nagyon jól sikerült.
Herczeg Sándor a Rádió 7, a promenád.hu és a Szuperpress marketing igazgatója ünnepélyes keretek között foglalta össze a játék történetét és megköszönte a résztvevőknek az együttműködést és reményét fejezte ki a további gyümölcsöző kapcsolatokhoz.
Kovács Lászlóné, aki Székkutason él és tanít, elárulta, sokáig nem is tudott a játékról bár az egyik közösségi portálon látta a sok megosztást, és hallotta kollegáitól is, de azt nem gondolta, hogy ekkora összefogás áll mögé. Tanítványai, azok szülei és volt „gyermekei” kampányoltak mellette, ami végül a legtöbb szavazatot hozta számára. Kiemelte 21 éves pályája egyik legszebb pillanata ez, hiszen igazolja azt, hogy megelégedettségre végzi pedagógiai és közösségi munkáját.
Hogy mi lesz a nyereményből azt teljesen szaktanácsadójára, fiára hagyja, aki azonnal szakmai egyeztetésbe is kezdett Juhász-Kiss Sándorral a lehetőségekről.
Forrás: promenad.hu