\"\"

Juhász-Kiss Sándor az üzlet vezetője elmondta, nagyon örül, hogy részt vehettek partnerként ebben a sikeres játékban, személy szerint ugyan nem szavazott, de kollegái leadták voksukat a számukra legkedvesebb tanárra. A 40 ezer forintos fődíjat az üzletben bármire elköltheti a nyertes, akár új előfizetés mellé telefont, de kártyás készüléket is tudnak ajánlani, hiszen most különösen nagy a választék T-Mobile-éknál.

\"\"

A játék másik támogatója Szabó Mihály, a Napfényfürdő Aquapolis Szeged ügyvezetője sem érkezett üres kézzel, egy családi belépővel lepte meg a nyertest, és kérte mindenképpen számoljanak be az ott tapasztalt élményeikről. Kovácsné itt elmondta, ő még nem, de gyermekei már élvezettel használták a fürdő szolgáltatásait. Szabó Mihály még hozzátette, nagyon jó visszajelzéseket kaptak, és örömmel vettek részt ők is játékban, hiszen szükség van az ilyen reklámra, és ez nagyon jól sikerült.

\"\"

Herczeg Sándor a Rádió 7, a promenád.hu és a Szuperpress marketing igazgatója ünnepélyes keretek között foglalta össze a játék történetét és megköszönte a résztvevőknek az együttműködést és reményét fejezte ki a további gyümölcsöző kapcsolatokhoz.

\"\"

Kovács Lászlóné, aki Székkutason él és tanít, elárulta, sokáig nem is tudott a játékról bár az egyik közösségi portálon látta a sok megosztást, és hallotta kollegáitól is, de azt nem gondolta, hogy ekkora összefogás áll mögé. Tanítványai, azok szülei és volt „gyermekei” kampányoltak mellette, ami végül a legtöbb szavazatot hozta számára. Kiemelte 21 éves pályája egyik legszebb pillanata ez, hiszen igazolja azt, hogy megelégedettségre végzi pedagógiai és közösségi munkáját.

\"\"

Hogy mi lesz a nyereményből azt teljesen szaktanácsadójára, fiára hagyja, aki azonnal szakmai egyeztetésbe is kezdett Juhász-Kiss Sándorral a lehetőségekről.

\"\"

Forrás: promenad.hu